Thursday, December 28, 2006

Penggunaan Blog..

Perhatian kepada semua yang melayari blog ini.Disini diterangkan serba sedikit cara penggunaan blog PERMAS ini yang sememangnya disediakan untuk kemudahan anda:

  1. Anda boleh menggunakan ruang BORAK-BORAK untuk bertanya khabar,berborak dengan rakan lain yang juga melayari laman ini,memberi maklumat terkini berkenaan apa sahaja, dan lain-lain lagi.
  2. Waktu solat juga disediakan untuk kemudahan anda menunaikan solat pada waktunya.
  3. Disediakan juga INFO untuk SMPWEB UKM di laman ini.Ini memudahkan anda mendapatkan maklumat secara terus tanpa melalui beberapa laman yang akan melambatkan surfing internet anda.
  4. INFO E-PELAJAR juga disediakan disini secara terus dari laman UKM untuk info-info terkini UKM.
  5. Link secara terus ke server UKM SMPWEB juga disediakan. Ini memudahkan anda tanpa perlu melalui beberapa laman lagi yang kadang kala memakan masa.(Pendek kata anda tidak perlu ke laman UKM, tetapi hanya ke blog PERMAS sahaja untuk mendapatkan maklumat.Kerana segalanya di sini hanya untuk anda...).
  6. Link kepada kerajaan negeri selangor juga disediakan.Anda boleh mendapatkan maklumat berkenaan kerajaan dan negeri selangor di laman ini.
  7. Kemudahan download juga disediakan bagi gambar,audio,video dan sebagainya.Jika anda ingin membuat permintaan anda hanya perlu memberitahu di ruangan borak yang disediakan.
  8. Dan yang paling penting adalah INFO terkini PERMAS. Anda boleh mendapatkan segala info terkini mengenai PERMAS di laman ini.
  9. Anda juga bolehlah memberikan komen dan pendapat yang membina di link yang telah disediakan bagi setiap berita baru.Ini adalah penting bagi membantu PERMAS lebih maju di masa akan datang.
  10. Dan banyak lagi kemudahan lain yang akan menyusul.TUnnnggggguuuuu.......
Untuk pengetahuan semua, blog PERMAS ini adalah masih dalam peringkat BETA.Laman ini akan sentiasa di upgrade untuk kemudahan anda. Insya allah jika ada rezeki PERMAS akan mempunyai portalnya sendiri di masa akan datang.

Hiduuuppp PERMAS......

-Segalanya Di Sini, Hanya Untuk Anda-

No comments: